II FORUM INFORMATYCZNEGO ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ
Hotel Młyn Jacka & Spa **** Wadowice www.hotelmj.pl
5 - 6 marca 2013 r.
Dla pracowników akademickich udział w obradach jest bezpłatny. Możliwy jest również bezpłatny transport z Krakowa do Wadowic (I dnia) i z Wadowic do Krakowa (II dnia).
5 – 6 marca 2013 r. (wtorek – środa) w Wadowicach, Centrum Promocji Infomatyki organizuje II Forum Informatycznego Zarządzania Uczelnią. Forum ma na celu przybliżyć uczestnikom wszelkie aspekty związane z wdrożeniami systemów informatycznych, prawem nowych technologii oraz ofertą firm technologicznych . Spotkanie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za informatyzacje uczelni wyższych, zarządzanie strukturami uczelni, administrowanie systemami informatycznymi, zarządzanie projektami IT.
Forum odbędzie się w 4 gwiazdkowym Hotelu Młyn Jacka – do dyspozycji gości oddane są pokoje o wysokim standardzie, wyposażone w: indywidualną klimatyzację, darmowy dostęp do internetu (LAN, WIFI), TV LCD 32”, sejf, minibar, telefon, suszarkę. Dodatkowo dla gości dostępny jest: basen, 3 sauny, jacuzzi (bezpłatnie). Oferta tylko dla uczestników zgłoszonych z pakietem pobytowym.
Program:
Pierwszy dzień 5 marca 2013 r.
prowadzenie obrad: dr Janina Mincer – Daszkiewicz, Szef Zespołu Koordynacyjnego USOS, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Uniwersytet Warszawski
12:00 Otwarcie Forum i wykład inaugurujący: Kształcenie na potrzeby innowacyjności
- nauka a innowacyjność
- zdolność uczelni do absorpcji wsparcia innowacyjności
- zarządzanie zespołami naukowo-wdrożeniowymi
- proinnowacyjna organizacja uczelni
prof. dr hab. inż. Wojciech Cellary, Katedra Technologii Informacyjnych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:50 Prezentacja partnera: ASAP - integracja archiwum prac z systemem kontroli jakości kształcenia Plagiat.pl Sp. z o.o.
13:25 Prezentacja partnera:
14:00 Przerwa, Obiad.
15:00 Wykład: Informatyzacja uczelni wyższych w świetle sprawozdawczości na rzecz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego buduje system informacji o szkolnictwie wyższym POL-on. Uczelnie sprawozdają do POL-onu począwszy od października 2011 roku. I będą sprawozdawać coraz więcej. W planach Ministerstwa (Newsletter z dnia 8 stycznia 2013) jest dalszy rozwój POL-onu i połączenie go z systemem OSF w ramach platformy SUN (System Usług i Informacji Szkolnictwa Wyższego). Skoro sprawozdawać trzeba, to należy to robić efektywnie, usprawniając związane z tym procesy na uczelni, przygotowując dane, dbając na co dzień o ich jakość.
Przedmiotem prezentacji będzie sprawna organizacja oraz informatyczne wsparcie procesów związanych z raportowaniem na rzecz MNiSW – na przykładzie Uniwersytetu Warszawskiego i systemu USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studiów).
dr Janina Mincer – Daszkiewicz, Szef Zespołu Koordynacyjnego USOS, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Uniwersytet Warszawski
15:40 Prezentacja sponsora : OPTiRCM: wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Uczelni na przykładzie Politechniki Wrocławskiej.
OPTeam S.A.
16:10 Prezentacja sponsora: Zarządzanie dużymi sieciami kampusowymi przy ograniczonych zasobach ludzkich – rozwiązania firmy Enterasys
- Zabezpieczenie dostępu do sieci dla użytkowników i urządzeń
- Zunifikowany interfejs zarządzania siecią
- Prezentacja Live Demo: NMS, OneView
Bartosz Kilianowicz, Ascomp
16:40 Przerwa
17:00 Wykład: Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych a IT Uczelni Wyższej
dr Wojciech Kaliński, doktor praw, pracownik naukowy UJ, asystent w Katedrze Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji UJ, specjalista w zakresie prawa cywilnego oraz zamówień publicznych.
17:40 Prezentacja:
18:00 Wykład: Analiza efektywności ekonomicznej wdrażania systemów informatycznych na uczelni wyższej
- systemy informatyczne zarządzania
- wdrażanie systemów
- metody oceny efektywności ekonomicznej
prof. UE dr hab. Małgorzata Pańkowska, Katedra Informatyki, Zakład Strategii i Metod Budowy Systemów E-biznesu, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
18:45 Zakończenie obrad pierwszego dnia.
20:00 Uroczysta kolacja.
Drugi dzień 6 marca 2013 r.
Prowadzenie obrad: zaproszenie zostanie skierowane do: Katarzyna Grelowska, Dyrektor Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych, Uniwersytet Jagielloński
09:00 Wykład: Prawnoautorskie aspekty eksploatacji produktów informatycznych przez uczelnie wyższe (alternatywna propozycja - Nabywanie i licencjonowanie praw autorskich do systemów informatycznych, programów i baz danych przez uczelnie wyższe)
- specyfika w zakresie praw autorskich do programów komputerowych i baz danych
- nabycie praw czy licencjonowanie, czyli która opcja jest korzystniejsza dla uczelni
- zapisy w umowach wdrożeniowych/licencyjnych na oprogramowanie zabezpieczające interesy uczelni, jako zamawiającego
- wytyczne Prezesa Urzędu Zamówień publicznych w zakresie regulowania praw autorskich do zamawianych systemów informatycznych
dr Justyna Ożegalska - Trybalska, Katedra Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
09:40 Prezentacja:
10:10 Wykład: Polityka Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych w Szkołach Wyższych
dr Grzegorz Sibiga, Polska Akademia Nauk
10:50 Przerwa
11:10 Wykład: Metodyka zakupu systemu ERP dla uczelni wyższej
- tryby udzielania zamówień
- zakres wymagań wobec wykonawcy, systemu, usługi wdrożenia i utrzymania
- formularz oceny, czyli jak wybrać najkorzystniejszą ofertę
- kluczowe czynniki sukcesu wdrożenia
Katarzyna Grelowska, Dyrektor Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych, Uniwersytet Jagielloński
11:50 Prezentacja:
12:20 Zakończenie obrad drugiego dnia.
13:00 Obiad
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 5 - 6 marca 2013 r. (wtorek - środa)
Miejsce: Młyn Jacka Hotel & Spa **** Wadowice www.hotelmj.pl
Dojazd: Bezpłatny transport z Krakowa do Wadowic (I dnia) i z Wadowic do Krakowa (II dnia).
Koszt udziału w obradach dla przedstawicieli sektora edukacyjnego:
0 zł – przy zgłoszeniu przesłanym do 18 lutego 2013 r. (ilość miejsc ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń, przewidziane maks. 2 miejsca dla uczelni)
200 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym od 19 lutego do 1 marca 2013 r.
Koszt udziału w Forum dla przedstawicieli biznesu:
700 zł + 23% VAT
Koszt pakietu pobytowego:
0 zł – bez noclegu i wyżywienia, tylko dla przedstawicieli sektora edukacyjnego (ilość miejsc ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń. Zgłoszenia z płatnym pakietem będą traktowane priorytetowo)
350 zł + 23% VAT - pakiet z wyżywieniem (2 x obiad, uroczysta kolacja, przerwy kawowe), bez noclegu
470 zł + 23% VAT - pakiet z wyżywieniem i noclegiem 5 – 6.03.2013 r. (miejsce w pokoju dwuosobowym)
570 zł + 23% VAT - pakiet z wyżywieniem i noclegiem 5 – 6.03.2013 r. (pokój jednoosobowy)
Słuchaczom Forum zapewniamy: udział w programie, drukowane i elektroniczne materiały zawierające omówienie wykładów, konsultacje pozaprogramowe, Certyfikat Udziału oraz pobyt wg wybranej opcji, Bezpłatny transport z Krakowa do Wadowic (I dnia) i z Wadowic do Krakowa (II dnia).
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
faksem – formularz w załączeniu
bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2013/fizu/formularz_mj.php
Zgłoszenie zostanie potwierdzone pisemnie na około 14 dni przed data organizacji Forum.
Rezygnacja bez ponoszenia kosztów w formie pisemnej jest możliwa do 10 dni przed datą organizacji.
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub telefonicznie (022) 870-69-78
Biuro organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o. o.
tel. /22/ 870 69 78, /22/ 871 85 51
fax /22/ 870 69 95, /22/ 871 85 56
ul. Międzyborska 50, 04 -041 Warszawa
NIP 526-020-98-40, KRS 0000208659
XIII wydział gospodarczy KRS
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie
wysokość kapitału zakładowego 50 000
II forum Informatycznego zarządzania uczelnią - zapraszamy
- Written by Administrator