Kandydaci na studia niestacjonarne, którzy otrzymali decyzję o przyjęciu na I rok studiów powinni:
1. zalogować się do systemu USOSWEB w celu dokonania płatności:
Login: PESEL
Hasło: to samo co w systemie IRK
2. dokonać płatności za czesne do dnia 14.10.2017r. na indywidualny numer konta podany w systemie USOS
3. zapoznać się ze stroną internetową studiów niestacjonarnych
Dnia 14.10.2017r. rozpoczynamy zjazdy na studiach niestacjonarnych.
Studenci powinni w tym dniu zgłosić się do dziekanatu w celu podpisania umowy i okazania dowodu wpłaty za czesne.
UWAGA!!!
wszystkie dokumenty (indeks, legitymacja i zaświadczenie o studiowaniu) będą wydawane po okazaniu dowodu wpłaty.
Przypominam również studentom, że w/w dokumenty będą wydawane nie wcześniej jak 2 tygodnie od momentu dokonania płatności.
Wydruk legitymacji elektronicznej możliwy tylko wówczas, gdy do systemu IRK lub USOS jest zeskanowane zdjęcie.
-
-
Maja Tomżyńska
-
-