W związku z Zarządzeniem Rektora Politechniki Częstochowskiej Nr 312/2020 z dnia 11.03.2020 w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności akademickiej, informujemy że zmianie ulegają zasady pracy Kancelarii Uczelni. Poczta odbierana będzie dwa razy w tygodniu, w godzinach 10:00-11:00 (wtorki i piątki). Prosimy o przygotowanie całej poczty w jednym miejscu na Wydziale (sugerujemy Biuro Dziekana). Gdyby pojawiła się konieczność wysyłki poczty w dni inne, aniżeli wymienione powyżej, prosimy o dostarczenie korespondencji do Kancelarii Uczelni. W miarę możliwości należy ograniczać ilość korespondencji.
Prosimy też o ograniczenie kontaktów osobistych, poprzez korzystanie z poczty e-mail oraz rozmów telefonicznych.
Nadmieniamy, że oświadczenie dla pracowników, którzy chcą skorzystać z dodatkowego zasiłku opiekuńczego, udostępnione zostanie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Działu Kadr, Płac i Spraw Socjalnych (Wzory umów i dokumentów) . Z Działem Kadr prosimy konsultować wszelkie zapytania w zakresie możliwości pracy zdalnej pracowników Uczelni.