Wytyczne w przypadku składania wniosku o przyznanie stypendium rektora w roku akademickim 2020/2021
za osiągnięcia z okresu od 1.10.2019 r. do 30.09.2020 r.:
Termin składania wniosku |
do 30.09.2020 r. |
Wniosek |
- Załącznik nr 1.5a,1.5b,1.5c lub/i 1.5d do Regulaminu przyznawania świadczeń dla studentów studiów pierwszego i drugiego stopnia Politechniki Częstochowskiej, stanowiący Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 241/2019 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 20.09.2019 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania świadczeń dla studentów studiów pierwszego i drugiego stopnia Politechniki Częstochowskiej; - Załącznik nr 1.2 do ww. Regulaminu (Oświadczenie o niepobieraniu świadczeń na więcej niż jednym kierunku studiów). |
Sposób składania wniosku |
Student składa wniosek o przyznanie stypendium rektora za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej instytucji świadczącej usługi kurierskie, za potwierdzeniem odbioru. O terminie ważności złożenia wniosku decyduje data stempla pocztowego. Wypełniony i podpisany wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia naukowe/artystyczne/sportowe, student powinien przesłać na adres właściwego Dziekanatu Wydziału. |
Dokumenty potwierdzające osiągnięcia studenta uzyskane |
Oryginał lub kserokopia dokumentu. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów potwierdzających uzyskane osiągnięcia przez studenta wykazane we wniosku, dokumenty te muszą być poświadczone przez notariusza „za zgodność z oryginałem”. |