Jeśli próbowałeś się połączyć do sieci Eduroam na naszym Wydziale i nie udało Ci się to albo następowały częste przerwy w połączeniu musisz wykonać kilka czynności aby wyeliminować zaistniałe problemy:
1. Przeczytać dokładnie i zastosować się do instrukcji konfiguracji Eduroam (nie zapomnij założyć konta),
2. Uaktualnić system Windows (problemy pojawiają się zwłaszcza z WinXP SP2)
Rozwiązaniem jest zainstalowanie SP3 i wszystkich dostępnych dodatkowych aktualizacji krytycznych,
3. Dokonać aktualizacji sterowników bezprzewodowych kart sieciowych (najlepiej ze strony producenta karty sieciowej),
4. Kiedy powyższe zalecenia nie przyniosły spodziewanego skutku proszę o kontakt na nr 224 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.