II FORUM INFORMATYCZNEGO ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ
Hotel Młyn Jacka & Spa **** Wadowice www.hotelmj.pl
5 - 6 marca 2013 r.
Dla pracowników akademickich udział w obradach jest bezpłatny. Możliwy jest również bezpłatny transport z Krakowa do Wadowic (I dnia) i z Wadowic do Krakowa (II dnia).
5 – 6 marca 2013 r. (wtorek – środa) w Wadowicach, Centrum Promocji Infomatyki organizuje II Forum Informatycznego Zarządzania Uczelnią. Forum ma na celu przybliżyć uczestnikom wszelkie aspekty związane z wdrożeniami systemów informatycznych, prawem nowych technologii oraz ofertą firm technologicznych . Spotkanie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za informatyzacje uczelni wyższych, zarządzanie strukturami uczelni, administrowanie systemami informatycznymi, zarządzanie projektami IT.
Forum odbędzie się w 4 gwiazdkowym Hotelu Młyn Jacka – do dyspozycji gości oddane są pokoje o wysokim standardzie, wyposażone w: indywidualną klimatyzację, darmowy dostęp do internetu (LAN, WIFI), TV LCD 32”, sejf, minibar, telefon, suszarkę. Dodatkowo dla gości dostępny jest: basen, 3 sauny, jacuzzi (bezpłatnie). Oferta tylko dla uczestników zgłoszonych z pakietem pobytowym.
Program:
Pierwszy dzień 5 marca 2013 r.
prowadzenie obrad: dr Janina Mincer – Daszkiewicz, Szef Zespołu Koordynacyjnego USOS, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Uniwersytet Warszawski
12:00 Otwarcie Forum i wykład inaugurujący: Kształcenie na potrzeby innowacyjności
- nauka a innowacyjność
- zdolność uczelni do absorpcji wsparcia innowacyjności
- zarządzanie zespołami naukowo-wdrożeniowymi
- proinnowacyjna organizacja uczelni
prof. dr hab. inż. Wojciech Cellary, Katedra Technologii Informacyjnych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:50 Prezentacja partnera: ASAP - integracja archiwum prac z systemem kontroli jakości kształcenia Plagiat.pl Sp. z o.o.
13:25 Prezentacja partnera:
14:00 Przerwa, Obiad.
15:00 Wykład: Informatyzacja uczelni wyższych w świetle sprawozdawczości na rzecz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego buduje system informacji o szkolnictwie wyższym POL-on. Uczelnie sprawozdają do POL-onu począwszy od października 2011 roku. I będą sprawozdawać coraz więcej. W planach Ministerstwa (Newsletter z dnia 8 stycznia 2013) jest dalszy rozwój POL-onu i połączenie go z systemem OSF w ramach platformy SUN (System Usług i Informacji Szkolnictwa Wyższego). Skoro sprawozdawać trzeba, to należy to robić efektywnie, usprawniając związane z tym procesy na uczelni, przygotowując dane, dbając na co dzień o ich jakość.
Przedmiotem prezentacji będzie sprawna organizacja oraz informatyczne wsparcie procesów związanych z raportowaniem na rzecz MNiSW – na przykładzie Uniwersytetu Warszawskiego i systemu USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studiów).
dr Janina Mincer – Daszkiewicz, Szef Zespołu Koordynacyjnego USOS, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki, Uniwersytet Warszawski
15:40 Prezentacja sponsora : OPTiRCM: wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Uczelni na przykładzie Politechniki Wrocławskiej.
OPTeam S.A.
16:10 Prezentacja sponsora: Zarządzanie dużymi sieciami kampusowymi przy ograniczonych zasobach ludzkich – rozwiązania firmy Enterasys
- Zabezpieczenie dostępu do sieci dla użytkowników i urządzeń
- Zunifikowany interfejs zarządzania siecią
- Prezentacja Live Demo: NMS, OneView
Bartosz Kilianowicz, Ascomp
16:40 Przerwa
17:00 Wykład: Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych a IT Uczelni Wyższej
dr Wojciech Kaliński, doktor praw, pracownik naukowy UJ, asystent w Katedrze Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji UJ, specjalista w zakresie prawa cywilnego oraz zamówień publicznych.
17:40 Prezentacja:
18:00 Wykład: Analiza efektywności ekonomicznej wdrażania systemów informatycznych na uczelni wyższej
- systemy informatyczne zarządzania
- wdrażanie systemów
- metody oceny efektywności ekonomicznej
prof. UE dr hab. Małgorzata Pańkowska, Katedra Informatyki, Zakład Strategii i Metod Budowy Systemów E-biznesu, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
18:45 Zakończenie obrad pierwszego dnia.
20:00 Uroczysta kolacja.
Drugi dzień 6 marca 2013 r.
Prowadzenie obrad: zaproszenie zostanie skierowane do: Katarzyna Grelowska, Dyrektor Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych, Uniwersytet Jagielloński
09:00 Wykład: Prawnoautorskie aspekty eksploatacji produktów informatycznych przez uczelnie wyższe (alternatywna propozycja - Nabywanie i licencjonowanie praw autorskich do systemów informatycznych, programów i baz danych przez uczelnie wyższe)
- specyfika w zakresie praw autorskich do programów komputerowych i baz danych
- nabycie praw czy licencjonowanie, czyli która opcja jest korzystniejsza dla uczelni
- zapisy w umowach wdrożeniowych/licencyjnych na oprogramowanie zabezpieczające interesy uczelni, jako zamawiającego
- wytyczne Prezesa Urzędu Zamówień publicznych w zakresie regulowania praw autorskich do zamawianych systemów informatycznych
dr Justyna Ożegalska - Trybalska, Katedra Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
09:40 Prezentacja:
10:10 Wykład: Polityka Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych w Szkołach Wyższych
dr Grzegorz Sibiga, Polska Akademia Nauk
10:50 Przerwa
11:10 Wykład: Metodyka zakupu systemu ERP dla uczelni wyższej
- tryby udzielania zamówień
- zakres wymagań wobec wykonawcy, systemu, usługi wdrożenia i utrzymania
- formularz oceny, czyli jak wybrać najkorzystniejszą ofertę
- kluczowe czynniki sukcesu wdrożenia
Katarzyna Grelowska, Dyrektor Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych, Uniwersytet Jagielloński
11:50 Prezentacja:
12:20 Zakończenie obrad drugiego dnia.
13:00 Obiad
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 5 - 6 marca 2013 r. (wtorek - środa)
Miejsce: Młyn Jacka Hotel & Spa **** Wadowice www.hotelmj.pl
Dojazd: Bezpłatny transport z Krakowa do Wadowic (I dnia) i z Wadowic do Krakowa (II dnia).
Koszt udziału w obradach dla przedstawicieli sektora edukacyjnego:
0 zł – przy zgłoszeniu przesłanym do 18 lutego 2013 r. (ilość miejsc ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń, przewidziane maks. 2 miejsca dla uczelni)
200 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym od 19 lutego do 1 marca 2013 r.
Koszt udziału w Forum dla przedstawicieli biznesu:
700 zł + 23% VAT
Koszt pakietu pobytowego:
0 zł – bez noclegu i wyżywienia, tylko dla przedstawicieli sektora edukacyjnego (ilość miejsc ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń. Zgłoszenia z płatnym pakietem będą traktowane priorytetowo)
350 zł + 23% VAT - pakiet z wyżywieniem (2 x obiad, uroczysta kolacja, przerwy kawowe), bez noclegu
470 zł + 23% VAT - pakiet z wyżywieniem i noclegiem 5 – 6.03.2013 r. (miejsce w pokoju dwuosobowym)
570 zł + 23% VAT - pakiet z wyżywieniem i noclegiem 5 – 6.03.2013 r. (pokój jednoosobowy)
Słuchaczom Forum zapewniamy: udział w programie, drukowane i elektroniczne materiały zawierające omówienie wykładów, konsultacje pozaprogramowe, Certyfikat Udziału oraz pobyt wg wybranej opcji, Bezpłatny transport z Krakowa do Wadowic (I dnia) i z Wadowic do Krakowa (II dnia).
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
faksem – formularz w załączeniu
bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2013/fizu/formularz_mj.php
Zgłoszenie zostanie potwierdzone pisemnie na około 14 dni przed data organizacji Forum.
Rezygnacja bez ponoszenia kosztów w formie pisemnej jest możliwa do 10 dni przed datą organizacji.
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie (022) 870-69-78
Biuro organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o. o.
tel. /22/ 870 69 78, /22/ 871 85 51
fax /22/ 870 69 95, /22/ 871 85 56
ul. Międzyborska 50, 04 -041 Warszawa
NIP 526-020-98-40, KRS 0000208659
XIII wydział gospodarczy KRS
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie
wysokość kapitału zakładowego 50 000
II forum Informatycznego zarządzania uczelnią - zapraszamy
- Administrator