W związku ze zdarzającymi się wątpliwościami dotyczącymi opłacania polis ubezpieczenia w podróży, Dział, Kadr, Płac i Spraw Socjalnych wyjaśnia iż zgodnie z Zarządzeniem Rektora 59/2009 r. zwrotu kosztów za ubezpieczenia w czasie podróży służbowej poza granicami kraju dokonuje Dział Kadr, Płac i Spraw Socjalnych na podstawie oryginału Polisy ubezpieczenia, zaakceptowanej przez Dziekana Wydziału/kierownika jednostki . Z brzmienia wymienionego powyżej przepisu prawnego wynika, że pracownik może otrzymać zwrot kosztów ubezpieczenia w czasie zagranicznej podróży służbowej, dlatego też polisy muszą być przez pracowników opłacone, aby można było dokonać zwrotu kosztów. Przesłane do Działu Kadr, Płac i Spraw Socjalnych polisy, będą zwracane pracownikom przy wypłacie wynagrodzenia. Prosimy o nie przesyłanie do Działu, Kadr i Płac polis ubezpieczenia niezapłaconych.
Rekrutacja